kolmapäev, 30. juuli 2014

Las lapsed joonistavad oma unistuste riided - mina täidan unistused TASUTA!

Nii nägi välja ühe minu nahast kleidi idee
nii nägi sama kleit välja valmides




















Olen otsustanud, et niisama me enam tasuta kleite, veste, kotte, jms välja ei loosi. Pole mõtet, sest inimesed ei vaja midagi tasuta, ei oska tasuta asju hinnata ega viitsi ka mängida jagamismänge.

Selle asemel algatasime joonistusvõistluse „Minu Unistuste Rõivaese“ Eestimaa suurperedele. 

Perekond Toplaan, 7 last.




Kuna olen ka ise suurpere ema, siis leidsin, et miks mitte panustada inimestesse, kes on panustanud meie riigi kestmajäämisse! 








Konkurss läheb lahti 1.augustist, 14.septembril näeme Lottemaal juba 30 põnevamat tööd ja juba 23.septembriks peaks olema selge, millistest riietest meie suurpered unistavad.




















10 parimat unistust aitab Ilona Abdullajeva väike moemaja unistajatele tasuta realiseerida. See on meie väike kingitus.


Infot konkurssi kohta leiab Eesti Laserikaste Perede Liidu kodulehelt: http://www.lasterikkad.ee/perepaev-lottemaal/minu-unistuste-roivaese/

Kui teie peres kasvab samuti vähemasti 4-5 alaealist last, siis võib disainiideid saata kuni 1.septembrini ka otse mulle: ilona.abdullajeva@gmail.com.

Tellides mõne kauni rõivaeseme meilt, toetad ka Sina kaudselt suuri peresid.

TEEME KOOS LASTERIKKAD VEELGI RIKKAMAKS!

ja nii näeb välja realiseerunud unistus
Nii nägi välja minu teine unistus 2 kuu eest


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar