reede, 10. jaanuar 2014

Kas teha kasukas taljesse või mitte. Selles ongi ju küsimus!




hea näide taljesse õmmeldud kasukast, taljet aitab rõhutada spetsiaalvöö

Me kõik teame, et kasukad pole kleidid. Ometi olen märganud, et keskmiselt iga teine naine, kes minult on vesti või kasuka tellinud, proovib jutu ettevaatlikult juhtida sellele, et „kas rohkem taljesse ei saaks“. Mulle see meeldib. Olen nüüdseks teinud juba päris mitu sellist pikka vesti ja poolkasukat, mis on Eesti professionaalsed köösnerid lausa vihaseks ajanud. 

KASUKAID EI TEHTA FIGUURI JÄRGI – kõlab nende surematu lööklause, mis võis ju kunagi ammu ka tõsi olla.

Nüüdne maailm on aga muutunud. Üksi naine ei taha, et kasukas või vest tema kaua trimmitud ja hästi treenitud keskkoha ära kaotaks. Mina ka ei taha. Seepärast olen hakanud võitlema tabudega ja püüdnud klientidele vastu tulla. 


ilus vest, kuid paljudele naistele ei meeldi, et nende kaunis keskkoht märkamata jääb..

Tuleb tunnistada, et kasukate taljesse õmblemine mul päris õnnestub! Tõsi, kleidiks neid ei muuda, kuid aimatava keskkoha saab siiski ära toonitada. Pikema karva puhul, mis paratamatult ka keskkoha ümaramaks muudab, saab kasutada muid trikke: vööd, nahast või kootud küljepaneele, jm.
Kui mõtlen sellele, et suudan teha midagi, mida vanad köösnerid põlastavad ja mis saledatele naistele rõõmu teeb, tunnen ennast siiski päris hästi!

Ma küll kahjuks pole jälle ammu oma valmistooteid jõudnud üles pildistada, kuid lisan kaks pilti, mis aitavad aimata, millest ma siin räägin. Kui tahate omalegi taljesse õmmeldud kasukat, astuge julgelt läbi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar