reede, 10. jaanuar 2014

Kuidas ma vana aasta õhtu ära rikkusin


siin teeme kodus tütardega piparkooke
Uus aasta on alanud natuke uimaselt, ilmselt pole ma veel taastunud aastalõpu rutust. Juhtus ka üks õnnetus: lubasin heale tuttavale, kes tänu korpulentsetele mõõtudele vastavaid kleite poest ei leia, vastu tulla ja teha talle aasta lõpu peoks erilise kostüümi. Tasuta. Seekord siis lausa sellise, kus naaritsast krae kui kuningannal püsti seisab ja pilku püüab. Olen talle aastalõpu kleite ennegi teinud ja ta teadis, et sellega saab temast õhtu pilgupüüdja...


Kuna eelnevatel päevadel läks mul välja mitu kasukat ja muid pisemaid töid, siis juhtus see, mis kunagi juhtuda ei tohiks. Sain selle kostüümiga alustada alles 31.detsembril kell 12. Kell 15 tegime proovi ja lubasin, et maksku mis maksab, kella 19ks viin talle valmis kostüümi Lasnamäele ära. See oli viimane aeg, mis talle sobis. Tegelikkuses olin siiski ennatlikult naiivne. Töö oli väga keeruline ja vastutusrikas, eriti see püstise krae osa, aga ka kogu pükskostüüm, mille olime välja mõelnud. Töötasin nagu hull, muretsesin end peaaegu halliks, et jõuda ja et see kostüüm tõesti hea saaks ja hästi istuks. Kodus ootasid mind mees ja lapsed, et vana aasta lauda katta...
Kui tavaliselt teen miinimum kolm proovi, keerulisemate figuuride puhul rohkemgi..siis seekord pidin piirduma vaid ühega, sest klient pidi kell 19.00 kodust aastalõpu peole hakkama minema. Napilt sain valmis 19.00ks, Lasnamäele kihutasin ehmatusest väikse ringiga ja olin tema maja ees 19.15. Enam ta toru ei võtnud. Ma olin hilinenud 15 minutit ja tema peo ja tuju rikkunud. Jätsin kostüümi ukse taha, saatsin smsi ja lahkusin kurvalt. Ta teatas vaid, et olen ta peo rikkunud ja enam kunagi ta mind näha ei taha.










Vana aasta õhtu oli ka minul rikutud. Lubasin endale uue aasta tõotusena, et enam kunagi ei püüa ma inimestele vastu tulles lubada midagi, mille puhul ei suuda garanteerida 100% õigeaegset valmisolekut. Pool päevaga ikkagi nullist sellist kostüümi teha oli algusest peale hullumeelsus aga selline ma kord olen...niiväga tahtsin jõuda...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar