teisipäev, 15. oktoober 2013

Eestlannad jumaldavad karusnahka. Aga salaja!


On juba õhtu. Lapsed vist jäid oma toas magama...püüan olla tasakesi, igaks juhuks. ja alustada oma blogipidaja karjääri)). uskumatu, kas ikka jätkub aega...ja püsivust? Eks näis!

Blogipidamise soov on mul tegelt olnud juba kaua aega. sellest ajast peale, mil ma esmakordselt karusnahamaailmaga tutvust tegin ja oma üllatuseks avastasin, et PEAAEGU mitte keegi minu tuttavatest ega sõbrannadest ei tea PEAAEGU mitte midagi ei karuloomades, nende kasvatamisest, nülgimisest, parkimisest, jne. Rääkimata karusnaha moest või eri loomade nahkade omadustest.

Ja oli veel üks intrigeeriv asi. Eestlaste ja venelaste erinevad hoiakud karusnaha suhtes. Pole saladus, et venelased jumaldavad karusnahku juba mitmeid sajandeid, pidades neid garderoobi sama tähtsateks liikmeteks kui eestlastele on villased sokid või linasest kleidid. Nojah, tegelikult on karusnahk olnud ka Venemaal luksus, kuid nagu vene inimestele omane, selle nimel, et suursugusem välja näha, ollakse ka valmis kehvemalt toituma või suisa nälgima!

Minu avastus seisnes aga selles, et kui mulle algaja karusnaha köösnerina tundus, et eestlastele karusnahad ei meeldi, siis aja jooksul olen hakanud mõistma, et tegelikult on ka Eesti naiste seas vähemasti 30% neid, kes karusnahku jumalavad. Iseasi, et nad pole selle kalli ilu nimel ehk valmis nälgima...Ja erinevalt slaavlastest pole eestlastel eriti kombeks oma rikkust, suursugusust ja ilu efektselt rõhutada. Nagu ka soomlastel ja rootslastel, kes karusnahku seniajani pigem ürgse tava kohaselt "karvad sissepoole" kannavad, et jumala pärast mitte tänaval või kontoris kellelegi mitte silma torgata...

Tänaseks on minult karusnahast riideid tellinud klintidest iga kolmas eestlane ja mul on tunne, et see vaimustus kasvab korrelatsioonis üldise elatustasemega! Ja kui tihti kuulen ma lauset: "ohh kui ilus, seda ma küll endale lubada ei saa!". Need on need salajased eestlannadest karusnaha fännid, kes pole veel küpsenud nii kaugele, et oma "kiusatusele" järele anda!

Aga nali naljaks. tegelikult müüsin just sellel nädalal ühe kõige julgema välimusega punarebasest kapuutsiga maani vesti just pikale, kaunile ja edukale eestlannale!! Selle kohta ka väike pilt:




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar